You can give up like they tell you
Stop like they tell you
Be scared to dream for the top like they tell you
But I’m tryna tell you, fuck what they tell you

Dobře, nadpisek je trochu přehnanej, ale stejně.. Začnu ovšem chonologicky.

Z rána jsem se snažil co nejrychleji najít Fionu, abych jí poslal za Wolfem k Mungovi. Musel jsem se postarat o to, aby si nepouštěl pusu na špacír. Jo, z hradu mě za blbosti vyhodit nemůžou, ale když někoho trochu víc zbijete, Ministerstvo s tím asi problém mít může. Spal a Fiona měla dorazit později.

c1
Napsal jsem si objednávku k Malkinové a cestou zpět do Kotle potkal zahalené postavy. Když byli u mě, rozeznal jsem profesora Blama a Cavallera. Sledoval jsem je k Obrtlý a snažil se nebýt viděn. Bylo mi jasné, co se tam bude dít, a bez zastíráku jsem neměl chuť troufnout si se jít kouknout. Vyčkával jsem proto na schodech hned vedle a očekával že někdo zakrvácenej vyjde. Očekával jsem vyjít profesory.
Nikdo ovšem ven nešel a naopak dovnitř se vydal Carl a Peter s Daisy. Fajn, když oni, jdu taky. Navíc by sundali nejdřív je a já měl dost času na útěk. Pokud bych tedy chtěl utíkat.
Prošel jsem jí napjatě celou až k poslednímu rohu. Byl jsem tam několikrát, ale až dneska cítil to pravé nebezpečí všude kolem sebe. Snažím se jít sebejistě a neukazovat strach. Lehké strniště, kapuce a napnutá bunda na těle jim ale snad dává najevo, že začínat si semnou nemusí být pro ně zas tak dobré. Kdyby ale znali můj věk, tak mě sakra rychle podřežou. Umřít bych nechtěl, ale ten pocit se mi líbil. Asi jsem si na něj přivykl…
Z prvu tam jen nahlédli a vrátili se. V uličce se s Daisy Peter dohadoval a chtěl si do hospody jít posedět. Šli oba. Carl se šel převléknout a já zaparkoval vedle v obchodě s oblečením. Prodavačka měla dost své práce a ignorovala mé krčení se u dveří. Chvíli se nic nedělo a nic jsem neslyšel, jen minimum viděl. Přesněji jen Petera a Daisy.
Najednou se Peter otočil na židli a vyslal nějaké zaklínadlo, rychle na to se objevil v pavučině, totálně bez pohybu! Daisy vyběhla od stolu, možná vyslala kouzlo, ale pohotově byla i ona zabalená v pavučině. Bylo to docela rychlé, mám pocit že do minuty všechno utichlo, avšak mohlo to být déle. Někdy mezi tím dorazil Carl a skryl se vedle mě. Vyšel jsem ze dveří a držel se u zdi. Lehce jsem nakukoval do hospody. Pár opilých pobudů leželo hlavou na stole a nebo spali zapadlý v židli a zbytek místnosti naplňoval krčíčí se barman, Daisy, Peter a jeden chlápek v šedym. Letmo jsem zahlédl odznak, který uklízel. Možná bystrozor? Fakt nevím. Daisy měla pořezaný ruce a Peterovi se nasakovaly džíny a bota krví. Chlápek je přemístil k Mungovi. To už jsem ale byl s Carlem na cestě ven. Úspešně.

o2 o3 o4 op5 op6

We’re not blind, We see the truth through blue and dark eyes, and I would rather die on my feet, then live on my knees if I can’t live free.

Odebral jsem se hned do Kotle, kde byla Emily. Řekl jsem jí, co se stalo. I to o včerejšku, i dnešní útok v Obrtlý. Byla z toho dost vykolejená a ani nečekala, že by si Peter tak troufal. Od rozhovoru mě ovšem vytrhl Barr s velice pravodivnou otázkou. A sice, zda-li s ním půjdu k Obrtlý. Hm. Zvědavost mě nikdy neopustí a šel jsem. Ovšem Johnovi jsem gestem ukázal, ať mě následuje.
Před Obrtlou stála Alice a Kristene. Taková ta oblíbenkyně Matthawa. Alice si odskočila pro černé oblečení a bylo jasné proč. Barr s Kristen chtěli, abych je do Obrtlé protlačil. Zprvu se mi to protivilo. Měl bych tak trochu krev na svých rukou, protože neexistuje žádný scénáře, kde by ti dva vyvázli z Obrtlý živí. Asi měknu.

op7 op8 op9 op10

OVŠEM NEJVĚTŠÍ UDÁLOST DNE TEPRVE PŘIŠLA!

Dorazila k nám jistá dívka, slečna, mladá žena, kočka! Měla takový ten odměřený pohled, který jasně říkal, že tahle osoba vám opakovaně rozrazí hlavu svícnem a pak si dokončí vedle večeři. Měla zajímavý odstín blonďatých vlasů a tmavší pokožku. Černý hadry. Žádný šaťičky jako ta mladá bystrozorka.  Vysoká skoro jak já a prsa asi jako Berry. Hm, připomínala mi jí, ale tahle se zdála mnohem víc nebezpečenější. Žádná taková, která se ušklíbne nebo zasměje. Ne, tahle vám dá cruciatus jen za oční kontakt! Dobře, možná přeháním, ale v mých očích se tak fakt zdála.
Řekla nám, že Alice někdo napadl a mluvila dost.. zvláštně. Ukázalo se, že to je černokněžka a já upadl jejímu kouzlu ještě víc! Vyptávala se i mě na Černou magii a bylo mi blbý takhle souhlasit když kolem bylo plno očí. Jo, každý na hradě snad ví, že se zajímám o černou magii, ale takhle na Příčné se to nezdálo vhodné. Začla dokonce mluvit tak, že mi to trochu přišlo, že by ze mě chtěla snad dostat doznání na Černou magii. Jakoby mohla být třeba bystrozorka. Vzrušení mě nenechalo v klidu stát a došel jsem se s ní šepotem pozdravit. Lenny Goldyen.
Musím jí vidět znova.

Emily + Berry = Lenny

(a ypsilonka na konci jmen určitě něco naznačují)

op11 op12

Později jsem si promluvil i s Alice o tom útoku. O Lenny nic neví stejně jako o útočníkovy, který jí napadl jen tak.
Libí se mi, co se teď poblíž děje. Libí se mi, jak se všichni bojí. A líbí se mi, že jsem jediný kdo by se postavil na jejich stranu.

Během dne jsem potkával Wolfa, který mlčel a snažil se mi vyhýbat. Lou mi ovšem večer sdělila, že to rozkecával. A co víc, že on a nějaká Marry ví, co na tom lístku stálo! Wolf mi lhal! Já ho škrtím, mlátím a on mi lže?! Tohle se tomu skřetovi pěkně vymstí!
Chtěl jsem si ho probudit. Teď tu přemýšlím, že to byl blbej nápad, pač Kotel byl plnej svědků a já se jeho zmrzačení nesnažil tajit. Lahev v ruce mohla naznačovat, že mu nehodlám dávat loka. Konečně, i Artair semnou na to téma mluvil. Má furt klidnou hlavu a na všechno se kouká trochu jinak. Já někdy udělám ukvapené rozhodnutí a lidi jako Wolf se budou topit ve studni.
Lou, ani Fiona, mi neprozradily, kde Wolf pokoj má. Zabouchal jsem prostě na několik dveří, ale stejnak nic. Momentálně píšu a vidím, že dole sedí Hayley s havranem. Asi si s ní zajdu pokecat.